تعمیر و بازسازی بیرینگ صنعتی - مانا تجارت سروش

تعمیر بیرینگ صنعتی

5/5 - (1 امتیاز)

بیرینگهای صنعتی Industrial Bearings

بیرینگ های صنعتی در انواع مختلف و برای کاربردهای گوناگون تولید شده اند. دانش تولید و تعمیر بلبرینگ جزو علوم high tech میباشد و شرکتهای بزرگ و با سابقه ( های تا 100 سال ) در این زمینه فعال میباشند و البته در کنار آنها برندهای چینی و بی کیفیت نیز حضور دارند و البته برندهای تقلبی زیادی هم با نام شرکتهای معتبر در ایران شروع به فعالیت نموده اند.

بیرینگهای صنعتی

به بیرینگهایی که در صنایع گوناگون کاربرد دارند اطلاق میگردد. بیرینگهایی نظیر رولبیرینگهای خودرو و یا بلبیرینگهای کوچک نساجی و .. هم میتواند به دلیل تولید و مصرف زیاد جزو بیرینگهای صنعتی قرار داده شوند. انواع بالبرینگهای با قطر داخلی حداقل 50 میلیمتر به بالا با مدلهای بال ball و رولر roller و بشکه ای spherical و کارب carb و اسلیو slewing و سوزنی needle و تراست ( کف گرد ) وبا روکشهای مختلف برای کاربردهای مختلف میتواند جزو بیرینگ های صنعتی باشد. طراحی ، ساخت ، تولید ، تعمیر و مشاوره و خرید و تامین انواع بیرینگ صنعتی در زمره فعالیتهای این شرکت میباشد.

دلایل توجیهی تعمیر و بازسازی بیرینگ

محیط زیست

تولید بیرینگ نیاز به مصرف آب فراوان در روند تولید فولاد و آلیاژهای آن دارد و البته فرآیند تولید فولاد ، باعث آلودگی زیست محیطی زیادی هم میباشد. پس باید در انتخاب ، نگهداری و استفاده از بیرینگ ها بسیار مراقب بود و روشهای نگهداری و تعمیرات زود رس را بکار برد تا علاوه بر کاهش هزینه های تعمیراتی ، آسیبهای محیط زیستی را نیز کاهش داد.

تعمیر بیرینگهای صنعتی کمک بسیاری در کاهش آلودگی های محیط زیستی و نیز کاهش هزینه های تعمیرات و صد البته کاهش توقفات تجهیزات خواهد بود.( برآورد شده است که آلودگی و مصرف آب ناشی از تولید بیرینگ حدودا 10 برابر تعمیر بیرینگ میباشد )

تحریم

در شرایط حاضر ، کشور عزیزمان در تحریم قرار دارد و بهترین راه برای کاهش هزینه ها تعمیر و استفاده مجدد از بیرینگها میباشد. اینکار علاوه بر کاهش هزینه های تعمیراتی و کاهش آلودگیهای محیط زیستی به کاهش مدت زمان تحویل بیرینگها و افزایش زمان آماده بکاری تجهیزات و خطوط تولید کمک به سزایی مینماید.

هزینه

هزینه تعمیر و بازسازی یک بیرینگ به نسبت خرید یک عدد نو از همان بیرینگ بطور متوسط از 10 تا 35 % قیمت یک برینگ نو میباشد که بسته به میزان خرابی و نوع آن متفاوت است. که در صورت وجود بیرینگ در دامنه کلاس لقی با هزینه پایینی میشود آنرا بازسازی نمود.

نمونه بیرینگ های قابل تعمیر و بازسازی

بیرینگهای بشکه ای spherical ، رولر بیرینگهای سیلندریکال cylindrical roller bearing ، بیرینگهای کف گرد trust ، بیرینگهای اسلیو slewing ( و دنده دار ) و مخروطی tapered از انواع بیرینگهایی هستند که بسیار قابل تعمیر میباشند و با هزینه های اندک قابل استفاده مجدد میباشند. البته شایان ذکر است که برخی از خرابیهای بیرینگها از جمله کندگی در المانها و یا خوردگیهای شدید و شکستگی و ترک که نیاز به تعویض المان دارند و هزینه بیشتری را طلب مینمایند باید بوسیله استفاده کنندگان بررسی بیشتر گردند.

تعویض المان

گاهی اوقات بیرینگ ها به دلیل خرابی زیاد نیاز به تعویض المان دارد که طبیعتا هزینه بیشتری برای تعمیر طلب میکند . برخی بیرینگ ها مثل بالبیرینگ ها دارای کاربرد فراوان میباشند از جمله قطعات ریز و حساس مانند ماشین آلات نساجی ، تجهیزات کارخانه ای ، ماشین آلات غذایی و .. . حتی برخی از نمونه های زنجیرهای صنعتی نیز از این نوع بیرینگ ها استفاده میکند و برخی دیگر همانند بیرینگ های دنده دار یا اسلیو بیرینگ ها با تفاوت در شکل و ساختار مشاهده میگردند.

همه انواع بیرینگ تا قطر 2000 میلیمتر در این واحد قابل تعمیر و بازسازی میباشند

سرویس و نوسازی بیرینگهای کارکرده

اگر بیرینگ های نوردی ، بیرینگ های اسفریکال و سیلندریکال مربوط به خطوط تولید و بیرینگ هایی که کار مداوم و سخت دارند پیش از خرابی برای سرویس و بازسازی و نوسازی سطوح به این مرکز بازسازی ارسال گردند ، میتوانند حداقل یک طول عمر دیگر خدمت رسانی نمیایند. با اینکار کمک زیادی به کاهش هزینه های تعمیراتی و یا تعویض بیرینگ ها میگردد چرا که با سرویس به موقع بیرینگ ها خصوصا در خطوطی که تعداد زیاد استفاده میشود ، میتوان از خرابی بیرینگ جلوگیری و خریدها را کاهش داد.

بطور کلی سرویس و نگهداری صحیح بلبرینگ و رولبیرینگ ها در کاهش میزان خرابی و افزایش راندمان وطول عمر بیرینگ نقش به سزایی دارد.

تعمیر و بازسازی بیرینگ های صنعتی – بیرینگ های نوردی – بیرینگ های اسفریکال – رولر بیرینگها و ساخت بیرینگهای نوردی – ساخت رولربیرینگهای خاص

طراحی و تولید

با توجه به سابقه چند ساله در شناسایی انواع خرابی های بیرینگها ، تعمیر و بازسازی ، و اصالت سنجی ( که رکن اصلی در کاهش هزینه ها میباشد ) ، اصلاح ، طراحی و ساخت و تولید انواع بیرینگهای صنعتی ، این شرکت قادر به همکاری در زمینه تولید بیرینگهای خاص برای صنایع گوناگون میباشد.

تحریمها تاثیر زیادی در تامین و واردات انواع بیرینگ با کاربردهای مختلف و خاص گذاشته لذا این شرکت تمام اهتمام خود را در افزایش توان برای تولید و باز طراحی و طراحی بیرینگها نموده است.

در زمینه تامین ابزار کمکی برای مونتاژ و دمونتاژ بیرینگها ، نیز اقدامات موثری برداشته شده است. از جمله طراحی و ساخت انواع هیتر القایی با توانهای متنوع و پولی کشهای با کاربردهای خاص

نکته

البته باید به یاد داشته باشیم که در اکثر مواقع خرابیهای مقدماتی در اثر مونتاژ یا دمونتاژ غلط رخ میدهد که میتواند گاهی اوقات ناشی از عدم آگاهی و یا عدم داشتن تجهیزات کافی باشد.

برند ما

MaTSoco و NIKMAAN

همکاری با مشتریان

شرکتها و کارخانه جاتی مانند فولاد مبارکه و فولادسازی ها و ذوب آهن اصفهان و شرکتهای تولید مس و آلومینیوم و پتروشیمی و پالایشگاه و صنایع نفت و … مصرف کننده بلبرینگها ورولبیرینگهای متنوع میباشد. طراحی و تولید بیرینگها جزو کارهای دشوار و پیچیده ایست که نیاز به تجهیزات ،آزمایشگاهها ، پرسنل مجرب و آموزش دیده و دانش فنی خاص و البته سیستمهای کنترلی مناسب دارد.

آماده خدمت رسانی جهت تعمیر و بازسازی انواع بیرینگ و طراحی و ساخت بیرینگ های خاص و کم یاب هستیم

برای اخذ اطلاعات بیشتر جهت سفارش خرید و فروش و حتی تعمیرات بیرینگ ها با ما تماس برقرار نمایید

کیفیت قطعات ، تکنولوژی تولید و بهترین خدمات از ما ، رضایت و خیال آسوده از شما

نگران نباشید

در صورت عدم امکان تعمیر بیرینگ بخاطر شرایط موجود یا خرابیهای زیاد ، امکان طراحی و ساخت بیرینگ های خاص در این شرکت فراهم میباشد. پس حتما

به ما اعتماد کنید

و در اولین قدم

شروع کنید

به تعمیر و بازسازی بیرینگ های موجود در انبارهای برگشتی خود و در گام بعدی

سفارش دهید

آیا بیرینگ ها امکان تعمیر و بازسازی دارند؟

چرا نیاز به تعمیر بیرینگ داریم؟؟

چه بیرینگهایی قابلیت تعمیر و بازسازی دارند؟

چه زمان بیرینگ به تعمیر و بازسازی نیاز دارد؟

بیرینگ را برای تعمیر به کجا ارسال کنیم؟

بیرینگ اصل و غیر اصل را چگونه بشناسیم؟

بلبرینگ سازی اصفهان