نصب تجهیزات کارخانه ای - install devices

نصب و راه اندازی و دمونتاژ و تعمیر تجهیزات حساس

لطفا امتیاز دهید post

تعمیر و بازسازی تجهیزات خطوط تولید

انجام خدمات نصب و مونتاژ و دمونتاژ تجهیزات خطوط تولید در قالب پروژه های تعریف شده و برنامه ریزی شده- تعمیر و بازسازی و تعویض بیرینگها و گیربکسهای حساس و خاص خصوصا در زمان کارکرد و توقفات خطوط تولید – تعمیر و بازسازی انواع گیربکسهای سیکلوئیدی و تعویض قطعات و تجهیزات خاص و البته برنامه ریزی برای انجام سریعتر و کاهش زمان توقفات با داشتن گروه تخصصی با تجربه و استفاده از دانش فنی روز دنیا و ابزار آلات خاص و آشنا به تجهیزات نصب شده بوسیله شرکتهای SMS-Siemag آلمان و Cobe Steel ژاپن و قادر به همکاری با شرکتها و کارخانه جاتی که از این خطوط تولید استفاده کرده اند . قادر به محاسبه و برنامه ریزی و زمان بندی تعمیرات تجهیزات خاص خطوط تولید

تعمیر خطوط تولید
تعمیرات مانا تجارت سروش

گروه کاری

کلیه فعالیتها با استفاده از کادری مجرب و دارای تجربه در زمینه های ذکر شده و تجهیزات لازم از جمله تجهیزات مونتاژ و دمونتاژ و تعویض قطعات با انطباق پرسی ( هیتر های القایی ) و انواع پولی کش با طراحی ویژه برای هر تجهیز خاص انجام خواهد شد. گروه این شرکت در قالب تیمی منسجم و با داشتن روحیه کار تیمی در هر زمان آماده انجام پروژه های تعویض و یا تعمیر تجهیزات خاص میباشد . برنامه ریزی های انجام شده قبل و در حین انجام توقفات به کاهش زمان توقف ، کاهش هزینه های سربار و بالا بردن راندمان و کیفیت فعالیت تعمیراتی می انجامد.

تعمیر و ریومپ خطوط تولید
تعمیرات اضطراری خطوط تولید

برخی خطوط تولید به لحاظ عدم آشنایی با تجهیزات روز و خاص دنیا مجبور به پرداخت هزینه های مالی و زمانی بسیار زیاد برای انجام پروژها های تعمیراتی و تعویض تجهیزات خود میگردند. این شرکت با بهره گیری از دانش روز و همچنین طراحی ابزار و لوازم بطور خاص و به منظور تعمیر و تعویض آن تجهیزات کمک شایانی در زمینه کاهش هزینه های تعمیراتی و نیز کاهش زمان توقفات غیر قابل پیش بینی و یا کاهش زمان توقفات برنامه ریزی میگردد.

تعمیر و باز سازی تجهیزات خطوط تولید
تعمیرات مانا تجارت سروش

برای انجام خدمات پروژه ای از قبیل نصب تعمیر تعویض قطعات و تجهیزات نیاز به همکاری و هماهنگی واحد های گوناگون میباشد ، لذا لازم است قبل از هرگونه اقدامی در راستای برنامه ریزی هماهنگیهای اولیه صورت گیرد.

پس از طی مراحل اداری ، برنامه ریزی انجام فرآیند تعمیراتی تهیه و با تایید کارفرما آماده هماهنگیهای اجرایی خواهد شد.

1 thought on “نصب و راه اندازی و دمونتاژ و تعمیر تجهیزات حساس

Comments are closed.