طراحی ساخت تعمیر بازسازی انواع بیرینگ

طراحی و ساخت بیرینگ

5/5 - (1 امتیاز)

بیرینگها

توان طراحی ، ساخت و تولید بیرینگهای خاص صنعتی و انواع بیرینگهای تحریمی که غیر قابل دسترس میباشد و البته تولید انواع بلبیرینگهای صنعتی موجود در بازار با قیمتی رقابتی نسبت به برندهای اصلی از قطر داخلی 100 میلیمتر به بالا و بسیار قابل توجیه در مقایسه با برندهای چینی و غیر اوریجینال از ویژگیهای این شرکت در تولید بلبرینگ میباشد.

طراحی ساخت تعمیر بازسازی انواع بیرینگ
ساخت و تعمیر و بازسازی بیرینگ

این شرکت با بهره گیری از توان علمی و تجربی متخصصین در زمینه طراحی ، ساخت و تعمیر انواع بیرینگ در ابعاد ، اشکال و انواع گوناگون فعالیت دارد. تعمیر برینگها در انواع بشکه ای یا اسفریکال ( Spherical ) ، مخروطی Taper roller bearing ( خصوصا بیرینگ های غلتکهای نوردی که 4 ردیفه یا 2 ردیفه مخروطی و یا 4 ردیفه سیلندریکال هستند ) ، سیلندریکال Cylindrical roller bearing ، بلبرینگ ball bearing ، رولبیرینگ Roller bearing ، تراست یا کف گرد Trust bearing، اسلو برینگ Slewing bearing در ابعاد و اندازه های مختلف و نیز ساخت بلبرینگ های مختلف بر مبنای نیاز مشتری از طراحی ، تامین ، ساخت و تولید و تهیه ملزومات از جمله آب بند و لوازم جانبی در شرکت فنی مهندسی مانا تجارت سروش صورت میپذیرد.

انواع بیرینگهای تعمیر شده

رولر برینگهای سیلندریکال Cylindrical Bearing و بیرینگهای مخروطی Tapered Bearing تک ردیفه ، 2 ردیفه و چهار ردیفه و بیرینگهای اسلیو ( اسلو ) Slewing Bearing تا قطر 2ونیم متر دنده دار داخل و خارج و یا بدون دنده ، بلبرینگ های صنعتی خصوصا تماس زاویه ای Angular contact ball bearing ، از نمونه های تعمیر شده توسط پرسنل این شرکت میباشد.

توان ساخت بیرینگ

این مجموعه با توجه به توان فنی و دانش کاری پرسنل خود و توان لجستیکی خود قادر به ساخت بیرینگ ها در تنوع سیلندریکال یا رولر بیرینگ ، اسلیو بیرینگ تا قطر 2 و نیم متر ، بیرینگ های مخروطی 1 ، 2 و 4 ردیفه تا قطر خارجی 600 میلیمتر در ایران و اصفهان میباشد.

خدمات مشاوره ای مانا تجارت سروش

ارایه مشاوره خرید و انتخاب بیرینگ برای شرکتهایی که تعداد زیادی بیرینگ در سال خریداری میکنند و مشخص کردن بیرینگ های اصل از غیر اصل ( اصالت سنجی ) ، ارایه پیشنهاد تغییر طرح و حتی طراحی مجدد ، به شرکتهای با مصرف زیاد بیرینگ و مشاوره در انتخاب نوع روانکار ( روغن و گیریس ) و انواع آب بند و لوازم جانبی بیرینگ ها و نیز مشاوره برای روشهای نصب ، مونتاژ و دمونتاژ بیرینگ ها از خدمات این شرکت در ایران محسوب میگردد.

استفاده از دانش مهندسی و ابزار دقیق جهت ساخت بال بیرینگها و البته تعریف ایستگاههای کنترلی به منظور ارتقای کیفیت، حساسیت و دقت ، جزء لاینفک در پروسه تولید بیرینگ ها میباشد.

تولیدات قابل رقابت

این شرکت در راستای رقابت کیفی و مالی با بالبیرینگهای موجود در بازار از برندهای اصلی همانند شرکت SKF و حتی غیر اصلی تمام توان خود را استفاده میکند. و با توجه به ابزار اندازه گیری و توان کنترلی موجود در این شرکت سعی در ارایه بهترین کیفیت میباشد.

توان مهندسی و طراحی و البته تجارب کسب شده در فرآیندهای تعمیراتی که توسط این شرکت طی سالیان گذشته بدست آمده ، باعث شده تا گامی هر چند کوچک در مسیر ارتقای علمی ، خودکفایی و کاهش وابستگیهای خارجی برداشته شود. ( رولبرینگ – رولبیرینگ – بالبیرینگ – بالبرینگ – بلبیرینگ – بلبرینگ )

همکاری و خدمات

در خصوص خدمات بیرینگ و پشتیبانی و یا پرسش هر گونه پرسشی و راه های تعویض بیرینگ و تعمیر و اطلاعات فنی از طریق صفحه تماس با ما و شماره های تماس استفاده نمایید. بلبرینگ سازی اصفهان

برند ما

MaTSoco و NIKMAAN

به ما اعتماد کنید

مقاله های بیشتر درباره بیرینگ ها

1 thought on “طراحی و ساخت بیرینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *